O artigo 14.2. da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas, dispón que están obrigados a relacionarse a través de medios electrónicos coas Administracións Públicas para a realización de calquera trámite dun procedemento administrativo, entre outros os seguintes suxeitos:
Por iso, deben ter un certificado electrónico da formación política, ou no seu caso obtelo, para se poder comunicar por medios electrónicos coas Administracións Públicas. Pode consultar a forma de obter un certificado a través da seguinte páxina web: https://www.sede.fnmt.gob.es
As comunicacións remitidas pola Dirección Xeral de Política Interior realizaranse por vía telemática a través do Cartafol Cidadán, polo que deixarase de enviar comunicacións en papel. O Cartafol Cidadán é un portal web que, de forma sinxela e sen ter que se rexistrar, lle permite coñecer os asuntos que sexan do seu interese en relación coas Administracións Públicas; por exemplo, o estado dos seus expedientes ou as notificacións e comunicacións que reciba. Pode acceder ao Cartafol a través do seguinte enlace:
https://sede.administracion.gob.es/carpeta/clave.htm
Ademais, deben remitir a esta Dirección Xeral de Política Interior unha copia da Tarxeta de Identificación Fiscal desa formación, así como un correo electrónico de contacto ao que lle chegará información relativa ás notificacións. A devandita información, en base á obriga de remitir a documentación por medios telemáticos, terá que se presentar por Rexistro electrónico, facendo uso de calquera das dúas opcións:
Nos dous casos, é necesario dispoñer de certificado dixital para presentar a documentación.